top of page

Допомога

Оплата і доставка

Куди та на яких умовах здійснюється доставка?

Доставка запчастин відбувається по Україні транспортними компаніями Нова пошта та Делівері згідно з діючими тарифами транспортних компаній.
У зв'язку з тим, що товар знаходиться на різних складах по всій Україні (понад 60 складів), деякі заявки дробляться на кілька відправок, про це завжди попереджає менеджер при оформленні замовлення. Замовник має право погодитися або відмовитися від замовлення під час оформлення.

Оплата доставки провадиться за рахунок покупця, крім гарантійних випадків, вони оплачуються за наш рахунок.

Чи можете ви сплатити за доставку товару?

За попередньою домовленістю з покупцем, ми можемо сплатити доставку товарів за умови збільшення вартості замовлення на суму доставки.

Як я можу сплатити замовлення?

Накладеним платежем
За товар можна сплатити у відділенні транспортної компанії при отриманні посилки. Фіскальний чек приходить автоматично на телефон одержувача СМС або Viber після оплати посилки в транспортній компанії.

Безготівковий розрахунок.
Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним чином: після оформлення замовлення, наш менеджер надішле рахунок на електронну пошту або будь-який месенджер покупця, який можна сплатити з розрахункового рахунку або в касі відділення будь-якого банку. Оригінали документів найчастіше ми змушені відправляти ще однією посилкою, т.к. офіс знаходиться в одному місці, а склади розкидані по всій країні. Заощаджувати на доставці документів пропонуємо користувачам електронного документообігу компаній Вчасно або Dubidoc від Чекбоксу.

Готівковий розрахунок.
Готівкового розрахунку ми не маємо.

Чи є ви платником ПДВ?

Так, ми платник ПДВ, але не всі наші постачальники платники. Тому не всі товари ми можемо продавати з ПДВ, потрібно уточнювати менеджера під час оформлення замовлення. Якщо приходу з ПДВ немає, а запчастини є, ми завжди можемо виписати ці запчастини з нашого ФОП.
 

Гарантія

На які товари надається гарантія?

Гарантія надається на всі товари, придбані у нашому Інтернет-магазині, тим самим ми підтверджуємо відсутність у товарі заводських дефектів. Термін гарантії вказано в описі товару. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника.

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

При настанні гарантійного випадку необхідно зв'язатися з менеджером нашої компанії та обговорити подальші дії. У більшості випадків менеджер може допомогти вирішити стандартні фальш-поломки в телефонному режимі або організує повернення товару для подальшого дефектування, виявлення причин виходу з ладу, ремонту, заміни або повернення коштів за бракований товар.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, а також відсутність пошкоджень пломб або лакофарбового покриття, що свідчить про відкриття товару сторонніми особами.

Будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації. Гарантійний ремонт зазвичай виконується протягом від 1-го до 3-х робочих днів із моменту отримання товару наш склад.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, який був у вживанні і немає слідів использования;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін чи повернення здійснюється після його дефектування нашими фахівцями.

Де і як я можу обміняти чи повернути товар?

Для обміну або повернення товару, зв'яжіться з нашим менеджером. У разі настання гарантійного випадку, доставка товару здійснюється за наш рахунок.

Гроші покупцю повертаються після приймання товару в день повернення або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів шляхом переказу коштів на розрахунковий рахунок підприємства або банківську картку покупця.

У яких випадках гарантія не поширюється?

Фахівці компанії можуть відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- порушено збереження гарантійних пломб;
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (не відповідають вимогам експлуатації рідин, або потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

Питання та відповіді

Який у вас графік роботи?

Прийом замовлень через кошик ичи на електронну пошту - цілодобово.
Прийом, обробка та відвантаження замовлень - пон-п'ятн, з 9-00 до 17-00, за винятком державних святкових днів.

Якщо на сайті немає товару, який мені потрібний?

Наш Інтернет магазин постійно наповнюється товаром, тому поки що на сайті представлений не повний список запчастин, який є на нашому складі, або у наших постачальників. Ви можете зв'язатися з нами та дізнатися наявність або можливість постачання необхідних деталей.

У неробочий час надішліть запит на e-mail.

 

Що робити, якщо сплачений товар не доставлений?

Ми страхуємо весь товар, який відправляємо до інших міст. У разі відсутності (за будь-яких причин) вашого товару в офісі перевізника, ми протягом 2-3 днів відправимо вам новий товар.

Яка гарантія того, що сплативши товар за передоплатою, я його отримаю?

У вас залишаються два документи, які підтверджують нашу співпрацю: виписаний нами рахунок і документ про оплату, який надає банк. При перерахунку грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед вами. Воно погашається лише після підписання накладної, яку вам привезе кур'єр.

Таким чином, ви маєте всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів". Разом із товаром ви отримуєте:
- фіскальний чек;
- оригінал рахунку;
- видаткову накладну;
- податкову накладну.

bottom of page